Kan ik bestellen zonder mijn gegevens door te geven?
Nee, dat kan niet. Om uw bestelling te versturen hebben wij uw gegevens nodig.
 

Leveren jullie alleen aan particulieren?
Nee, wij leveren aan particulieren en bedrijven.
 

Hanteren jullie een minimum orderbedrag?
Nee, op dit moment hanteren wij geen minimum orderbedrag.
 

Krijg ik een orderbevestiging als ik via de site bestel?
Ja, van elke order die u bij ons plaatst, ontvangt u automatisch via de email een overzicht met daarin de door u bestelde artikelen.
 

Kan ik een bestelling annuleren/wijzigen?
Uiteraard vinden wij het jammer als u een bestelling wenst te annuleren, maar het behoort tot de mogelijkheden. Omdat wij alle bestelling zo snel mogelijk willen afhandelen, verzoeken wij u het annuleren van een bestelling zo spoedig mogelijk aan ons door te geven.
Indien u een bestelling wilt wijzigen dan kunt u dit doen door ons de wijziging door te mailen. Ons email-adres is: tinkerbelshobbyhoekje@ziggo.nl

Kan ik nagaan waar mijn bestelling is?
Ja per 1 oktober versturen wij uw bestelling als brievenbus pakket, dan is het mogelijk om na te gaan waar uw bestelling is. Na verzending ontvangt u van ons het pakketnummer. U kunt uw order dan volgen via de website van de vervoerder. Dit moeten wij helaas doorvoeren omdat er te veel poststukken zonder track en trace niet op de juiste plaats aankomt.

Kan ik jullie ook bezoeken?
Ja, u kunt ons bezoeken in Hengelo. Wij zijn de woensdagen van 9,30 tot 13.00 uur open, kunt u niet op dit tijdstip verzoeken wij u een afspraak te maken.


Kan ik alleen via de site bestellen?
Ja, u kunt alleen via de website bestellen. U heeft hierbij wel de mogelijkheid om aan te geven dat u de bestelling wilt laten versturen of op komt halen in Hengelo.

Wat zijn jullie levertijden?
Wij leveren snel. Nadat wij uw betaling ontvangen hebben, verzenden wij de bestelde artikelen direct.  

Heb ik zelf invloed op de leverdag van mijn bestelling?
Omdat wij gebruik maken van PostNL, is dit in principe helaas niet mogelijk.

Ik ben er niet als de postbode komt?
Brievenbuspost wordt gewoon in uw brievenbus gedeponeerd. Hiervoor hoeft u dus niet thuis te blijven.
Bij pakketpost laat de bezorger een
briefje achter in uw brievenbus. Hierop staat aangegeven wat de vervoerder met het pakje doet. De vervoerder zal echter altijd eerst proberen het pakje bij de buren af te leveren. Wilt u het pakje niet bij de buren laten bezorgen laat het ons dan weten. Wij vermelden dan "ALLEEN HUISADRES" op het pakje.
 

Hoe kan ik een artikel retour sturen?
U kunt een artikel retourneren. Let wel op dat u dit binnen 14 dagen doet, het artikel ongebruikt is en in de originele verpakking zit. U dient de zending vooraf aan ons te melden. Wij accepteren alleen retourzendingen via PostNL, de verzendkosten zijn voor uw rekening.


Hoeveel bedragen de verzendkosten bij een bestelling?
U kunt de verzendkosten op onze site vinden in de rubriek Verzendkosten.

Wat gebeurt er als jullie niet alles in 1 keer kunnen uitleveren?
Het kan altijd gebeuren dat er even iets niet is, ook al proberen wij dit tot een minimum te beperken. Wij kennen geen back-orders tenzij er andere afspraken gemaakt worden.

Bezorgen jullie mijn pakje ook op een ander adres?
Ja dat kan, geef bij het bestellen gewoon een ander aflever adres op.

Kan ik jullie online betalen?
Nee, dat kan momenteel niet.

Moet ik direct na het plaatsen van mijn bestelling betalen?
Nee, u ontvangt van ons een definitieve bevestiging. Hierin staat het te betalen bedrag, alsmede ons rekeningnummer.

Ik wil me voor de Nieuwsbrief aanmelden. Hoe doe ik dat?
Op de pagina waar u zich aanmeldt kunt u aangeven of u de nieuwsbrief wilt ontvangen. Hier kunt u zich ook uitschrijven. Bij elke nieuwsbrief ontvangt u altijd van een uitschrijflink! 

Uw vraag hier niet bij?

Stuur ons een mail. Het email-adres is: tinkerbelshobbyhoekje@ziggo.nl


 
Sitemap